Кілька відмінних прийомів для просування сайту

Розберемо, як просунути сайт в мережі Інтернет. Для чого взагалі потрібно просування?

Вітаємо на нашій сторінці! Для чого взагалі потрібно просування? Відповідь проста. Якщо сайт ніхто не побачить, то він не принесе Вам прибутку, а тільки збитки по його обслуговуванню.

Як можна залучити людей на свій сайт? За допомогою особистого блога. Наприклад, Ви пишете Блог на якийсь майданчику. У Вас вже є своя аудиторія. Ви з блогу приводите свою аудиторію до себе на сайт. Таким чином збільшується число унікальних відвідувачів сайту. Ви знаєте потреби своєї аудиторії, Ваші читачі Вам довіряють, а тому стануть довіряти і Вашої компанії (організації).

Якщо доки Ви не ведете блог, то доцільно було б почати це робити. Ось ті кілька тем для статей Вашого блогу чи сайту, які будуть завжди затребувані читачами. Ці теми практично універсальні і підійдуть багатьом.

Тема № 1. Інструкція.

Сьогодні ніхто не любить читати довгі інструкції на онучі дрібним шрифтом. Але в процесі використання товару, можуть з'явитися питання. Що робить сучасна людина? Він шукає відповідь в мережі Інтернет. Саме Ви можете користувачеві дати цю відповідь і одночасно отримати унікального відвідувача на свій сайт. Як? На сайті можна створити розділ «Часті питання».

Якщо є потрібний відповідь на Вашому сайті, то Google видасть його в результатах пошуку. Також можна на сайті писати статті з ключовими словами, це теж допоможе зайняти перші рядки в результатах пошуку. Ви повинні визначити, які питання цікавлять більшість користувачів Інтернету і дати цим користувачам відповіді на їхні запитання на своєму сайті. Ваші відповіді на питання повинні перетинатися зі специфікою Вашого підприємства. Ви повинні виступити експертом в даній конкретній області.

Тема № 2. Використовуйте інфографіку.

Люди сьогодні дуже цінують свій час. Тому, щоб залучити користувачів, треба зробити короткий посібник чи інфографіку (картинку) на відповідну під Ваш бізнес тему. Це теж допоможе залучити трафік на Ваш сайт. Можна створити інфографіку (картинку) з керівництвом по використання Вашого товару або процес оформлення і отримання Вашої послуги. Картинка повинна привертати увагу користувачів і бути короткою, але схематично інформативною. Інфографіку можна створити безкоштовно за допомогою ресурсу Canva.

Тема № 3. Експертна думка.

Більшість людей довіряють тільки експертам. Покажіть в своїх статтях, наскільки докладно і детально вивчена взята тема. Потрібно, щоб читач бачив, що Ви провели ціле дослідження, витратили час, зробили свої висновки. Доведіть, що Ви розбираєтеся в цьому конкретному питанні краще за інших, обґрунтуйте. Наведіть статистику. Заголовки для статей повинні бути приблизно такими:

  • Повна інструкція для...
  • Основна інструкція для...
  • Гід по...
  • Це треба знати...

Завжди перевіряйте актуальність наведених даних. Застарілі дані можуть тільки нашкодити, Ви втратите довіру читачів. Читачі з Вами до тих пір, поки вони Вам довіряють.

Залучити трафік на Ваш сайт можна також за допомогою зворотних посилань. Коли сторонні сайти посилаються на Ваші джерела інформації, це тільки переконує користувача в Вашої експертність.

Тема № 4. Діліться особистими і корпоративними історіями.

Особисті історії в блозі допомагають користувачам зблизитися з Вами. За рахунок того, що люди симпатизують Вам, співчувають, підтримують лайками і пишуть коментарі, вони так чи інакше беруть участь у Вашому житті. Чим більше Ви будете спілкуватися зі своєю аудиторією, тим більше вона до Вас звикне, а так само Ваш товар (послуга) буде у них на слуху.

Безпосередньо особисті історії ніяк не просувається сайт, але побічно цьому сприяють. Ваш особистий досвід викликає емоції у читачів, а, значить, вони будуть чекати продовження історії, продовження блогу. Ваші читачі сьогодні - це Ваші покупці (клієнти) завтра.

Також можна закидати іноді теми з Вашої колективного життя. Як і де відзначили свята, колективні вилазки на природу, новорічний корпоратив - все це може бути цікаво читачам Вашого блогу. Постарайтеся якомога цікавіше описати ваші робочі будні. Можна трошки привідкрити таємницю закулісся. Заінтригувати читача.

Тема № 5. Пишіть огляди товарів (послуг).

Написання оглядових статей допоможе отримати додатковий трафік на сайт, а також це хороший спосіб отримання додаткового доходу для блогерів. Сьогодні блогерам непогано платять за такі огляди. Головне не втратити довіру своєї аудиторії і рекламувати тільки перевірений, якісний товар або послугу. В іншому випадку можна втратити «обличчя».

Якщо Ви націлені на регулярні тести продуктів і опис товарів і послуг, то інформуйте про це читачів заздалегідь. Розповідайте про технічні характеристики, про переваги і недоліки чесно - читачі це оцінять. Пишіть просто, структуровано і зрозуміло. Не додавайте занадто багато своєї думки до статті. Нехай вона носить ненав'язливий, інформаційний характер.

Тема № 6. Руйнуйте міфи.

У широкого споживача завжди є міфи або вигадки про той чи інший товар (послугу). Історично склалося, що люди часто спираються на чужий досвід. Особливо, якщо цей досвід був для кого-то негативним.

Всім не догодиш. Тому одна людина споживаючи той чи інший товар або послугу залишається задоволеним, інший же - знаходить більше мінусів для себе, ніж плюсів. Але це не говорить про те, що товар поганий або хороший. Це говорить лише про те, що для кожного споживача товар (послуга) повинні бути правильно підібрані.

Знайдіть у своїй сфері теми, які стосуються подібних вигадок. Розвінчати міфи. Нехай читачі побачать якісну, інформативну статтю або пост. Наведіть факти, докази своїх слів.

Підведемо підсумки

Підвівши підсумки сказаного, хочеться відзначити, що відкритість і експертність допоможуть налагодити контакт з аудиторією. Пишіть корисні статті. Пишіть частіше, не залишайте своїх читачів надовго. Постійне спілкування з читачами допомагає просувати сайт, залучати нових покупців (замовників). Оптимізуйте статті під ключові слова. Пишіть експертні статті, а також правдиві, детальні огляди товарів та послуг.

Залишайтеся з нами! Ще більше корисних статей читайте скоро на нашому сайті. У коментарях можете запропонувати теми майбутніх статей або надсилайте свої, ми їх опублікуємо. Діліться цією статтею зі своїми друзями в соціальних мережах. Удачі в просуванні!

Поділитися статтею: