Вітаємо Вас на нашому сайтi! У цій статті мова піде про ефективні способи продажу товарів або послуг. Можна застосовувати їх як окремо, так і всі разом. Для початку давайте розглянемо кожен спосіб, а потім виділимо основну ідею і підведемо підсумок.
1. Підкреслити вигідні сторони товару (послуги).
Купити вигідно, не означає купити дешево. Щоб потенційний покупець повірив в те. Що покупка стане для нього вигідною, він повинен ознайомитися з Вашим спеціальною пропозицією. Тут необхідно розписати співвідношення ціни і якості товару. Необхідно ознайомити з ціновою політикою своєї галузі. Погодьтеся з потенційним покупцем, що ціни у Вас високі.
Також поясніть, за що він платить такі гроші. В крайньому випадку, можна зіграти на гордості. Наприклад, сказати: - «Для Вас це дійсно дорого!» Гордість клієнта буде зачеплена, і він будь-що-будь захоче купити цей товар (послугу). Чим більшу ціну людина платить за товар, тим більше він його цінує. Отриманий товар є для нього якоїсь гордістю, доказом спроможності.
2. Не потрібно давати зайвих обіцянок.
Найважливіший аспект при наданні послуг - це гарантії, які може дати Ваша компанія. Тут потрібно спрацювати так, щоб пообіцяти зробити все і навіть більше. Але не поспішайте накладати на себе зайву відповідальність. Головне завдання полягає в тому, щоб переконати клієнта у Вашій порядності. Переконати, що послуга ніколи не втратить в якості в майбутньому.
3. Запропонуйте унікальний проект.
Якщо Ви пропонуєте одну єдину послугу, наприклад, створення сайтів, то переконайте замовника, що для Вас кожен проект є унікальним. Постарайтеся надати йому проект, не схожий на інші. Зацікавте Замовника можливістю стати индивидуальнее, успішніше, ніж до зустрічі з Вами. Умови виконання теж скоректуйте під його фінансові можливості. В такому випадку Замовник залишиться задоволений Вами і порадить Вас своїм друзям і знайомим.
4. Дійте з випередженням.
Клієнт переживає з приводу вибору Виконавця замовлення. Тому він починає метушитися. Ставити запитання, писати зайві повідомлення, телефонувати щогодини. Погодьтеся, все це дуже відволікає від виконання замовлення. Дійте з випередженням. Нехай замовник не думає, що Ви пропали з його грошима. Постійно пишіть звіти про виконану роботу і відправляйте їх на електронну пошту. Надайте план дій, де розписаний по годинах кожен етап роботи.
Забезпечте замовника повною інформацією, уточніть все, яких недостатньо їм моменти, зробіть роз'яснення принципів і особливостей виконуваного Вами завдання. Чим зрозуміліше Ви будете для клієнта, тим більше він буде Вам довіряти, і Ви спокійно зможете завершити роботу над його замовленням.
5. Працюйте на перспективу, щоб створити ім'я.
Якщо Ви думаєте, що працюючи «абияк», ви створюєте собі перспективне майбутнє, ви глибоко помиляєтеся. Ні. Ім'я потрібно заробити, а для цього потрібно попрацювати, набираючи плюси для своєї ділової репутації. Поступово збільшуйте кількість успішних кейсів. Намагайтеся розвиватися. Не бійтеся з кожним разом братися за все більш і більш складні замовлення.
Є категорія клієнтів, яких цікавить тільки слово «дорого». Так ось, якщо Ви почнете виконувати замовлення, які стоять і виглядають дорого, то для цього кола клієнтів Ви станете більш привабливі, ніж інші. Ваш успіх залежить безпосередньо від Вашого імені.
6. Наймайте тільки приємних в спілкуванні менеджерів.
Для того, щоб наш клієнт не пішов засмучений і без товару з Вашого магазину, наймайте тільки приємних в спілкуванні менеджерів. Грубі менеджери не принесуть компанії прибутку, а лише зіпсують її репутацію. При спілкуванні з клієнтом важливий людський фактор. Доброта і розуміння, бажання вислухати і добру пораду - все це повинно бути напоготові у Ваших менеджерів. Тепле людське ставлення до людей повернеться до Вас успіхом і процвітанням.
Висновки
Щоб почати продавати більше, потрібно вміло підкреслювати вигідні сторони товару, пропонувати тільки унікальні послуги, ніколи не давати зайвих обіцянок, діяти з випередженням часу, працювати тільки на перспективу і майбутнє ім'я, бути приємним в спілкуванні самому і наймати тільки приємних в спілкуванні менеджерів. Бажаємо всім благополуччя!
Вам може сподобатись