Отримуємо відгуки: 7 перевірених способів

У сучасному світі клієнти звертають більше уваги на відгуки, ніж на виробників, характеристики і часом купують те, що не потрібно...

Багато з нас при купівлі товару орієнтуються не тільки на його технічні складові і зовнішній стан, а й на відгуки активних клієнтів, які вже використовували його в своїй практиці і можуть наочно описати його повністю. Таким чином, вони формують певну думку про компанії, якого будуть дотримуватися люди при виборі магазину для покупки. Багато виробників і магазини не приділяють цьому аспекту достатньо багато часу або просто його ігнорують і втрачають величезні прибутки. Нещодавно проведені дослідження англійськими вченими дозволили довести, що практично всі потенційні покупці вивчають товар, який сподобався за відгуками, і тільки після цього звертають увагу на виробника, а для деяких відгук є практично рекомендацією для покупки.

Як же отримати більше правдивих і відверто розгорнутих відгуків?

1. Пропонуйте до покупки приємну дрібницю. Наприклад, при продажу товару багато продавців прикладають до нього яку - небудь дрібничку або невеличкий журнал, що моментально змінює думку клієнта про товар. Покупець підсвідомо дуже радий своїй покупці, особливо, якщо він чекав її і довго планував купити, а невеликий бонусний подарунок просто доведе його почуття до самої крайньої межі. Він обов'язково залишить про вас дуже приємний і позитивний відгук, просто не варто сумніватися.

2. пропозиція обміну відгуків на бонуси. У сучасному світі кожен магазин бореться за свого клієнта, а значить і пропонує більш вигідні умови. Наприклад, введіть систему накопичення бонусів за залишення відгуків, а потім цими ж бонусами можна буде оплатити сподобалася товар в цьому ж магазині. Таким чином, буде збільшуватися потік постійних клієнтів і підвищаться обороти продукції, що продається.

3. Введіть систему конкурсу. Постарайтеся запропонувати своїм клієнтам якусь невелике завдання, в результаті якого нагородите кілька людей невеликими, але корисними подарунками. А якщо проводити такі заходи часто, то кількість клієнтів, як і відгуків, безумовно, буде тільки неухильно зростати.

4. Старий і досі дієвий метод-знижка на товар. Кожен з покупців прагнути заощадити, а значить буде намагатися купити товар, який буде запропонований зі зниженням початкової ціни. Можна також запропонувати комплексну акцію, включивши в неї комплект з двох речей, друга з яких буде йти за хорошою знижкою.

5. Переваги для постійних клієнтів. Постарайтеся залучати та утримувати біля себе якомога більше постійних покупців, які будуть завжди рекомендувати ваш магазин і залучати в нього ще більше клієнтів. Вони складають основний кістяк аудиторії, а значить, будуть просити про якомусь постійному для себе пропозиції. Зробіть для них постійну знижку або якийсь бонус і вони завжди будуть намагатися повертатися тільки до вас.

6. Ще один схожий спосіб на той, який був вище, це організувати невеликий обмін відгуків на пропоновану вами продукцію для того, щоб збільшити кількість позитивних і цікавих повідомлень про вашу компанію. Справа в тому, що відвідувачі, отримуючи товар, чесно будуть описувати його, оскільки їх вже вважають експертами в цьому питанні і просять поділитися думкою на сайті. Багато користувачів люблячи читати дуже розгорнуті відгуки, в яких клієнтів в подробицях розповідають про використання того чи іншого товару і про свої відчуття після всього.

7. Запропонуйте простий подарунок усім, хто залишить про вас розгорнутий відгук. Ця система, звичайно ж, досить ефективна, але багато хто просто накидаються на халявну акцію, а пишуть просто кілька добрих слів. Але все одно, такий підхід, поступово, матиме успіх і ряд сумлінних відгуків, звичайно, з'явиться на вашому сайті. Запропонуйте також поділитися про вас в соціальних мережах або порекомендувати вас їх знайомим і рідним, щоб якомога більше людей дізналося про вашу компанію або фірмі.

Що ж у підсумку?

Намагайтеся більше часу приділяти такому важливому формату спілкування в інтернеті, як залишені відгуки. Намагайтеся не видаляти негативні, якщо вони з'являться у вас в коментарях, тому що таким чином буде доведено, що ваша програма жива, а не має постійної накрутки. Багато хто не знає про подібні хитрощі і намагаються звести свій сайт і пропозиції за рахунок тільки позитивних думок, які відразу ставляться під сумнів пропалені обивателями всесвітньої мережі. Також слід подбати і про мобільної версії свого сайту, тому що таким чином можна залучити дуже велику аудиторію, яка буде читати про вас і вашої компанії повсюдно, а не тільки вдома за столом. Намагайтеся завжди мотивувати своїх постійних покупців і тоді відгуків буде просто достатньо.

Поділитися статтею: