Раді вітати Вас в нашому Блозі. У даній статті ми розповімо, як правильно робити розсилку листів тим споживачам, які тільки почали користуватися пробною версією Вашого продукту (послугою) безкоштовно. Зараз багато компаній використовують таку стратегію: спочатку пропонують пробну безкоштовну послугу, і тільки після того, як людина зможе її протестувати, відчути на собі всі її переваги, звикнути до неї, користуючись безкоштовно, наприклад, протягом двох трьох тижнів, пропонують йому цю послугу купити. Ця стратегія дійсно хороша для споживача, адже він купує не "кота в мішку», а продукт, який йому дійсно сподобався і від якого йому не хочеться відмовлятися. Тільки після цього йому пропонується платна версія послуги. Як правило, споживач погоджується купувати платну версію. Адже він бачить все, описані Вами, переваги.
У цій статті ми детально розглянемо способи, при яких кількість осіб, які підписалися на Ваші послуги після тестування безкоштовної версії продукту, буде тільки зростати.
Як не відлякати потенційного клієнта?
Відомо, що споживач охочіше оплатить за один місяць, ніж за один рік користування послугою. Воно й зрозуміло, адже різниця суттєва. При цьому підприємство отримує більше прибутку від абонентів з щомісячною оплатою послуги, ніж з абонентською платою на рік вперед - таких абонентів в рази менше.
Тут є ще один аспект. Ви пропонуєте укладення договору на один рік з оплатою вперед. Ухвалення такого рішення займе набагато більше часу у простої людини, ніж, якби Ви запропонували йому підписку на місяць, та ще й з можливістю відключення даної послуги в будь-який момент, з поверненням невикористаних коштів. Вибір потенційного клієнта очевидний.
Не потрібно чекати закінчення тестового періоду!
Часто так відбувається, що платна послуга пропонується користувачеві вже після того, як тестовий безкоштовний період давно завершився. Це є грубим порушенням тактики. Скажімо, Ви запропонували пробну версію. Далі Ви чекаєте, поки пройде пробний період. Потім знову чекаєте і тільки після цього відправляєте пропозицію про платну підписку. Та до того часу людина вже давно забув про те, чим він колись користувався і вже сумнівається, чи потрібна йому Ваша послуга. Як наслідок, Ви отримуєте відмову, і клієнт від Вас йде до іншого виробника подібної послуги (товару).
Пропонуємо платну підписку ще до закінчення пробної
Є кілька способів правильно запропонувати свої платні послуги. Задіявши найтонші струни людської натури, Ви зможете отримати більше клієнтів.
Якщо Ви запропонуєте знижки і проведете акції зі зниженням вартості, то людина може зацікавитися вигідною для себе ціною. Чи спрацює схильність до ощадливості. Приверне додаткових клієнтів з більш низькою платоспроможністю, але мають все ж можливість купити Вашу послугу. І, якщо Ваша пропозиція виявиться більш цікавим, ніж у конкурентів, то потенційний клієнт прийде саме до Вас.
Також можна використовувати при цьому обмеження терміну акції, тобто у покупця з'явиться побоювання, що він може не отримати товар або послугу за такою вигідною ціною.
Емоційна підгрунтя має бути присутня при кожній комунікації з потенційним клієнтом. Пропонуючи нехай навіть невелику знижку на платну підписку під час безкоштовного періоду, Ви можете вселити людині, що так він сплатить менше, ніж після завершення безкоштовного періоду. Тут у користувача з'являється причина відмовитися від безкоштовної версії і перейти на підписку вже зараз, поки діють гарні знижки!
Переходьте від безкоштовної версії до платної з нашими рекомендаціями
Отже, користувачі звикли до безкоштовного продукту і користуються ним постійно. Вам потрібно поступово перемкнути користувачів на платну основу. У цьому допоможе ефективна комунікація з клієнтами через персоналізацію електронних листів. Клієнту набагато приємніше отримувати лист, в якому зазначено його ім'я та по батькові, а не просто «Шановний абонент». Подібні комунікації є ефективніше в половину, а то й більше. У листі вкажіть, що зараз вони використовують безкоштовну версію з мінімальним набором функціоналу. У цьому ж листі повідомте, що є платні, більш продумані версії продукту, більш сучасні. З великою кількістю опцій. Таким чином споживач отримає стимул для покупки платній версії. Дайте можливість скористатися платною версією, наприклад, на три дні. Людині вже важко буде повернутися до старої безкоштовної версії. Зробіть перехід на платну версію максимально зручним для користувача. Наприклад, в один клік людина отримує повний набір опцій за щомісячну плату. І все, клієнт Ваш!
Після того, як людина тільки підписався на безкоштовну послугу, направте йому вітальний лист. Не потрібно обтяжувати лист нічим. Тільки ввічливе вітання і все!
Усі наступні листи можуть поступово розповідати про переваги використання продукту (послуги). Тільки після того, як людина досить довго використовує продукт безкоштовно, запропонуйте йому платну версію, розписавши при цьому максимально вигідні для споживача боку. Краще запропонувати різні тарифи і опції. Нехай споживач сам вирішує, скільки і за що йому платити.
Що в підсумку?
- За допомогою безкоштовного пропозиції свого продукту на ринку, виробники товарів і послуг можуть залучити досить велику кількість потенційних клієнтів.
- Нехай користувачі самі захочуть отримати платну, вдосконалену версію продукту.
- Надайте споживачам зручний спосіб переходу на платну версію використовуваного продукту.
- Для того, щоб безкоштовний користувач перетворився на постійного клієнта, який на довгостроковій основі буде приносити прибуток Вашому підприємству, дотримуйтесь наведених у цій статті правила.
Частіше заглядайте до нас, тут багато корисного контенту! Діліться цією статтею з друзями в соціальних мережах. Пишіть свої пропозиції через зворотний зв'язок. Багато нового в наших наступних статтях. Застосовуйте отримані знання на практиці. Якщо Ви експерт в економіці і бажаєте поділитися своїми ідеями та знаннями з нашими дорогими читачами, надсилайте свої статті на електронну пошту, і ми їх опублікуємо. До наступних зустрічей!
Вам може сподобатись