Конверсія не виходить лише за рахунок красивої картинки або технологічного сайту, а заробляється за рахунок сукупності факторів. Вона залежить від:
- тексту рекламного оголошення;
- Вашого регіону;
- Вашій ніші в бізнесі;
- типу джерела трафіку;
- офферу;
- середнього чеку на ваші послуги;
- від того, яке місце займає ваш лендинг у воронці продажів, тобто ви пропонуєте клієнту купити продукт або залишити заявку;
- якості написаного тексту, що продає;
- стилю дизайну вашого лендингу.
Вам не потрібно занадто велику увагу приділяти показниками конверсії в тому випадку, якщо вона не тримається постійно на занадто низькому рівні. Набагато важливіше зосередитися на отриманні якісних заявок за хорошою ціною, тобто найбільш важливий показник вартості кліка.
Вартість кліка більше на лендингу оптового бізнесу. Клієнти прагнуть отримати більше пропозицій від постачальників. На основі зібраних пропозицій надається можливість зробити більш вигідний вибір.
Важливо орієнтуватися на показники по підписних сторінок. Для них завжди, як правило, конверсія вище. Зазвичай вона починається від 8%. Якщо нижче, то існують якісь проблеми з лендингом, які потрібно вирішувати.
Вартість кліка в регіонах зазвичай в середньому в два рази нижче, ніж у великих мiстах. Це пов'язано зі значно меншою конкуренцією у багатьох нішах бізнесу. При порівнянні більш висококонкурентних видів бізнесу ціна за клік не буде на стільки відрізнятися за ціною.
У такій висококонкурентному сфері як туризм конверсія може залежати від дуже багатьох чинників. Наприклад, від курсу долара або зміни погоди. При продажу російських турів конверсія зазвичай вище, ніж при продажу зарубіжних.
Показник конверсії дуже залежить і від величини середнього чека. Чим він вищий, тим конверсія буде нижче. При збільшенні трафіку конверсія також буде знижуватися, але в будь-якому випадку вона не повинна бути нижче 2%. У разі більш низьких показників треба міняти стратегію рекламної кампанії і змінити лендинг.
Вам може сподобатись