Ефективні маркетингові напрямки для бізнесу

Нові доступні способи просування товарів і послуг, які дозволять ефективно розвиватися Вашому підприємству і обійти конкурентів...

Добре, що Ви завітали на наш сайт, ласкаво просимо! Сьогодні в статті мова піде про нові доступні способи просування товарів і послуг на ринку за допомогою ряду наукових розробок і технологій. Час не стоїть на місці. Що було актуально ще кілька років тому, сьогодні може не спрацювати. Маркетинг повинен змінюватися з появою нових технологій, нових засобів комунікацій. Ось основні п'ять напрямків, які дозволять ефективно розвиватися Вашому підприємству (організації). Бути в курсі нових технологій, значить випередити своїх конкурентів на кілька кроків вперед.

1. Як допоможе в просуванні інтерактивне відео?

Як показує статистика, люди з більшою охотою користуються відео-форматом для отримання інформації. А інтерактивне відео допомагає більш детально розглянути їх підносили матеріал. До того ж взаємодія з відео підвищує залученість користувачів. Якщо на сторінку в YouTube розміщувати не прості ролики, а ролики в 360 градусів огляду, то співвідношення зацікавленості 1: 8. З чого випливає, що Вашим продуктом зацікавиться у вісім разів більше користувачів. І як наслідок, віддача від вкладень значно підвищиться. Це відмінно позначиться на Вашому бізнесі.

2. Навіщо використовувати на своєму сайті чат-боти? За чи проти?

Чат-боти безумовно відомі давно. Для маркетингу це часто відмінний замінник живого спілкування. Чат-боти на веб-сайтах допомагають підвищити кількість продажів в рази. В онлайн-чаті клієнт може відразу отримати відповідь. Йому не доведеться чекати, поки прийде відповідь на його електронного листа. Це означає, що покупець не піде до конкурентів, а купить продукт (послугу) у нас. Ось кілька причин встановити на ваш веб-сайт чат-бот:

  • підтримка користувачів онлайн цілодобово;
  • користувач отримує відповідь відразу;
  • відвідувач сайту отримує розгорнуту відповідь на своє питання;
  • клієнт отримує розгорнуту відповідь на своє питання;
  • спілкування проходить в позитивному ключі.

Застосування чат-ботів на сайті підвищує ймовірність покупки товару саме у Вас, так як потенційний покупець отримав необхідну інформацію, перейнявся довірою до Вашої організації, отримав теплий відгук служби підтримки і залишився задоволений.

3. Значимість реклами в соціальних мережах.

Розміщення реклами в соціальних мережах на платній основі існує давно. Наприклад, в Instagram виробники товарів і послуг стали купувати рекламу в вісім разів більше, ніж чотири роки тому. Facebook і Instagram - це дві потужні рекламні майданчики. Майданчики ці - співзалежних, що дуже зручно при покупці реклами. У кожній з цих майданчиків є свої особливості. Аудиторія різна. Типи розміщення різні. Ви можете просувати свій товар на одній або відразу на обох майданчиках, вивчаючи рівень віддачі від кожної окремо.

Якщо Ви ще не рекламуєте свої послуги і товари в цих соціальних мережах, то відшукайте таку можливість. Це на даний момент є ефективним двигуном маркетингу.

4. ІнстаТВ (IGTV). Як додаток допомагає збільшити продажі?

Кількість користувачів Instagram постійно зростає. Розробляються все нові додатки для користувачів. ІнстаТВ - це додаток Instagram, яке допомагає знімати відео тривалістю до 60 хвилин. Користувачі можуть дивитися ролики, як по телевізору, увійшовши в додаток. Всі світові бренди вже користуються цим форматом просування товарів і послуг. Аудиторія Instagram щорічно збільшується. Зверніть увагу, адже Ваша цільова аудиторія вже активно користується відео-форматом ІнстаТВ. Слідуйте за своєю аудиторією, нехай вона бачить, що Ви теж йдете в ногу з часом і завжди пропонуєте все найсвіжіше, нове й актуальне. Товар в новій обгортці зацікавить ще більше користувачів. Створюйте побільше контенту в новому форматі для своїх користувачів і Ваш бізнес суттєво просунеться вперед.

5. Що таке iBeacon? Чи можна застосувати для розвитку бізнесу?

Принцип роботи iBeacon (в перекладі з англійської мови - маяк) такий же, як GPS, але багато простіше. Компанії застосовують маяки, щоб залучити покупців. Який же порядок дій при використанні маяків застосовують? Спочатку виробники інформують про те, що у них є мобільний додаток, створене для зручності клієнта. Потім вони рекомендують скачати на свій мобільний пристрій для цієї програми. Всі. Маячок встановлений. І тепер, як тільки користувач додатка виявляється в магазині в радіусі дії маяка, додаток бачить, де саме. Тут же приходить push-повідомлення з пропозицією купити те, що бачить користувач. Ця система актуальна і для онлайн-магазинів. Маяки можна розміщувати в громадських місцях, які за профілем перегукуються з вашою пропозицією товарів або послугами. Push-повідомлення відправляються користувачам, коли вони знаходяться біля цих маяків.

Ця технологія поступово впроваджуватиметься в наше повсякденне життя і в майбутньому стане вельми актуальною, як спосіб ефективного просування товару від виробника до покупця. Популярність мобільних додатків зростає, особливо серед молодого покоління. Нове покоління обирає мобільні додатки, так як це зручно, економить час, дає додаткову інформацію про товар, послугу. Зараз кожна друга велика компанія має мобільний додаток. Причому воно постійно вдосконалюється і пристосовується під різний формат.

Підводимо підсумки

Про що ж можна сказати, підбиваючи підсумок вищесказаного? Для маркетологів з кожним роком відкриваються все нові і нові можливості. З появою нових технологій, вивчаючи їх і правильно застосовуючи в бізнесі, можна збільшувати прибуток підприємства (організації) до необмежених розмірів. Впроваджуючи в існуючу маркетингову стратегію новітні розробки науки і техніки - значить бути попереду конкурентів на кілька кроків вперед.

Щоб приблизно намітити маркетинговий план на 2020 рік, можете дотримуватися даних рекомендацій. Ми займаємося маркетингом професійно. Якщо Ви хочете заощадити час і провести Аналіз ефективно, замовте послугу Просування у нас на сайті. Vindict гарантує результат розроблених рекламних компаній і маркетингових стратегій розвитку вашого бренду в онлайн-бізнесі.

Поділитися статтею: