Відділ продажів vs Маркетинг

У наш час складно уявити фірму, в якій відсутній відділ продажів. Так який зв'язок між ним та відділом продажів?

У наш час складно уявити фірму, в якій відсутній відділ продажів, адже він грає важливу роль в кожній організації. Але і без маркетингу обійтися ніяк не можна. Так який зв'язок між ним та відділом продажів і як домогтися їх взаємодії?

Якщо ви Замовник

Володіючи бізнесом, не поспішайте зайнятися маркетингом, якщо немає гідного відділу продажів. Він повинен бути зібраний зі справжніх професіоналів, які можуть і хочуть приносити прибуток посредствам продажів. В іншому випадку ви зіткнетеся з низкою проблем, які спричинять за собою невиправдані втрати. Адже найманих робітників ви набирали для досягнення ними високих показників. Якщо ж цього не відбувається, то важливо приділити час на вирішення проблеми. Визначити в чому причина і постаратися самому розібратися в тонкощах заявок. Тоді і буде позитивний результат.

Якщо ви Виконавець

Дуже важливо якісне виконання дорученої роботи, щоб в подальшому все більше замовників бажали звернутися до вас, а не до ваших прямих конкурентів.

Нерідкі випадки, коли і робота йде добре, і показники радують, але виникає питання у замовника з приводу трафіку. У таких випадках, при повній впевненості в якісному виконанні поставленого завдання, потрібно буде гнути свою лінію, тобто боротися за свою працю. Ось тут і почнеться рутинна робота, яка безпосередньо не входить у ваші обов'язки. Зробите великий обсяг робіт, в результаті напишете звіт про виконане матеріалі і запропонуйте свої бачення вирішення проблеми. У будь-якому випадку навіть така робота, яка здавалася на перший погляд непотрібної, в майбутньому може зіграти хорошу роль. Також це все безцінний досвід, який завжди стане в нагоді.

Що у підсумку?

Хороші фахівці вимагають хороших вкладень, тому для досягнення позитивного результату не потрібно економити на фахівцях. Адже без висококваліфікованого відділу продажів досягти поставленої мети дуже складно, хоч як мене вівся маркетинг. І що стосується менеджерів, якщо не цільовий трафік, то і прибуток буде нижче ваших очікувань. Тому робота відділів повинна бути пов'язана.

Поділитися статтею: