В економіці існує безліч способів і стратегій просування товарів від початкової точки виробництва продукту до кінцевого споживача. Про один з таких способів піде мова в цій статті. На думку відомих маркетологів, однією з головних стратегій просування товару або послуги є створення ефективного контент-маркетингу. Володіючи рядом навичок, вивчивши кілька ступенів створення якісного контенту, можливо збільшити кількість продажів в рази, при цьому практично не вдаючись до додаткового фінансування. Варто зазначити, що кожен ступінь вимагає уважного ставлення до деталей, різнобічних знань, знань економічних законів і принципів, творчого або креативного підходу до виконуваної фахівцем роботі. Тільки повністю пропрацювавши кожен пункт, Ви отримаєте бажану віддачу в грошовому еквіваленті. Отже, перерахуємо етапи, які допоможуть створити ефективний контент-маркетинг, що перетворює «просто людей» в «постійних покупців».
Етап 1. Створюємо контент-план.
На даному етапі необхідно визначити термін, протягом якого Ви будете впроваджувати новий спосіб створення контенту. Це може бути півроку або рік. Щоб визначити ефективність нововведення, потрібен час. Складіть помісячний план виходів контенту. Визначтеся, скільки разів на тиждень Ви зможете «здивувати» потенційних покупців, зацікавити їх. На цьому етапі необхідно визначитися зі способом комунікації з потенційними клієнтами - яким новим способом Ви будете доносити до них інформацію про свої товари, послуги. Не варто забувати про те, що контент може коригуватися в міру реалізації стратегії. В процесі Ви все одно будете аналізувати і щось додавати, змінювати, уточнювати.
Етап 2. Визначаємо ідеї і теми.
Отже, у Вас є одна глобальна ідея або кілька своїх унікальних ідей. Ваше головне завдання, створити контент настільки своєрідним, несхожим на контент інших, що людина відразу захоче дізнатися про Вас більше. Якщо Ви викладаєте пости, то хай вони будуть оригінальними, креативними, доречними і, найголовніше, регулярними. Щоб Ваш контент був по-справжньому цікавим і актуальним, вивчіть конкурентів, щоб не повторюватися.
На форумах можна завжди простежувати настрій широких мас споживачів. Для його вивчення можна взяти участь в коментуванні по Вашій темі на цих форумах. Якщо Ви бачите, що людина активно і яро відстоює свою точку зору в коментарях, то він сам підказує Вам цікаві ідеї для контенту. На підставі цих даних Ви зможете створити контент з найбільшим відгуком у потенційних покупців. Де ж ще можна брати ідеї для контенту? У соціальних мережах люди часто демонструють своє ставлення до життя, свої переваги, свої захоплення. Проведіть опитування своєї аудиторії на декілька тем. Це дасть Вам нові ідеї для створення цікавого людям контенту. А якщо його ще й загорнути в святкову обгортку, то люди це оцінять і потягнуться за Вами.
Тут ми звичайно описуємо найдоступніші способи генерації нових ідей, насправді ж їх набагато більше. Про них докладніше в окремій статті. А зараз, продовжимо і переходимо до третього етапу створення ефективного контенту.
Етап 3. Використовуємо інфографіку - як інструмент просування.
Інфографіка дозволяє наочно висловити інформацію, зробити її доступною і легкою для сприйняття. У наше століття моторошної брак часу ніхто не бажає читати довгі тексти. Клієнтоорієнтована компанія не стане витрачати зайвий час свого потенційного клієнта, щоб не викликати його невдоволення. Тому Ви повинні використовувати інфографіку як ефективний засіб просування товарів, послуг на ринку.
Етап 4. Економія часу не на шкоду якості контенту.
Створення контенту, а також підготовка до його створення, займає досить велику кількість часу. Є правила, дотримуючись яких, Ви набагато швидше напишете статті для сайту або пости для соціальних мереж, не втративши при цьому в якості. Ця тема досить обширна і її ми постараємося також торкнутися в своїх наступних статтях. Нижче вкажемо кілька важливих скриптів:
- Можна скористатися вбудованими шаблонами, які пропонують платформи. Наприклад, соціальні мережі - Інстаграм і Фейсбук. Тут є можливість провести опитування або голосування серед учасників групи.
- Уважно і грамотно пишіть статті, пости. Нехай Вас при роботі з соціальними мережами нічого не відволікає. Вимкніть звук повідомлень, закрийте відволікаючі вікна та інше.
- Написання тексту складається з трьох етапів. Вступна частина, розкриття теми і висновок. Увімкніть уяву, творчо підійдіть до тексту і цифр.
- Найкраще наперед пропишіть теми майбутніх статей. Складіть якийсь список на місяць, наприклад. Це допоможе гармонійно розмістити статті між собою, згрупувавши по тематиках. Перевірте свої статті ще раз перед публікацією.
Етап 5. Працюємо над якістю всієї командної.
Згодом, коли Ваша компанія буде набирати обертів, розширювати товарну лінійку, відкривати нові відділи, потреба в новому контенті виросте. Один-два людини вже можуть не справлятися із завданням. Тут необхідно створити групу творчих економічно грамотних людей, ідеї яких будуть доповнювати один одного, і допоможуть Вам в рази швидше створювати ефективний контент. Створення команди, обмін необхідними знаннями з однодумцями і помічниками дозволить легше заволодіти увагою потенційних покупців. У командній роботі завжди присутній багатогранність, кут різних точок зору, об'єднаних в єдине ціле. Тим більше, що делегування частини повноважень, дозволить Вам більше часу приділяти аналізу маркетингової стратегії, оцінку контенту, реакції аудиторії і потенційних покупців. Якісний контент дозволить Вам утримати позиції на ринку і призведе до Вас нових клієнтів.
Контент повинен бути якісним, адже це «обличчя» компанії на ринку. Наскільки Ви зацікавите потенційного покупця, наскільки він буде Вам довіряти, така буде і прибуток підприємства. Ефективний контент-маркетинг залежить від того, наскільки Ви зацікавите людей своєї креативної подачею матеріалу, наскільки врахуєте принципи роботи конкурентів і наскільки грамотно Ви себе ведете в умовах щодня мінливої економічної обстановки.
Ми займаємося SEO-аудитом сайтів. Можете звернутися до нас за допомогою. У нас великий досвід роботи. З прикладами робіт можете ознайомитися на нашому сайті.
Вам може сподобатись