Як правильно оцінити ефективність контекстної реклами?

Припустимо, рекламні заходи виконані. Вони дають позитивні результати і причин для занепокоєння, здавалося б, немає...

У цій статті ми розглянемо ефективність контекстної реклами і помилки при її оцінці. Припустимо, рекламні заходи виконані в повному обсязі. Вони дають позитивні результати, що підтверджується статистикою, і причин для занепокоєння, здавалося б, немає. Однак все настрій псує замовник, який, закочуючи очі, стверджує про свої обмануті очікування в зв'язку з огидним просуванням товарів або послуг. У чому ж тут справа?

Початкова причина

У Вікіпедії сказано, що ефективність реклами визначається ступенем досягнутих цілей, поставлених перед рекламною кампанією, при найменших витратах. Слово ЦІЛІ в цьому визначенні є головним. Чи можете ви в якийсь момент сказати, що мети досягнуто, і необхідно продумати план подальшого просування? Далеко не всі зможуть ствердно відповісти на це питання. В результаті виникає помилкова ситуація, коли люди хочуть чогось досягти, але не знають чого. А домогтися успіху, не маючи мети, абсолютно неможливо.

Помилка сприйняття

Знайомтеся, Яна. Вона працює фахівцем з реклами і розповідає, що в її практиці був випадок, коли підприємство отримувало величезну кількість заявок за мінімальною ціною. Але їй вказували, що конверсія в 3.4% неприпустима, і необхідно терміново щось міняти. Яна парирувала такі звинувачення повільної обробкою заявок. Вона відзначала, що не варто зациклюватися на цифрах, якщо товар продається, а люди повністю задіяні. Однак їй не вірили. Історія закінчилася зустріччю з Генеральним директором компанії, на якій Яна поцікавилася, якого результату він домагається. Директор назвав цифри, вони звернулися до статистичних даних і з'ясували, що вимоги компанії повністю задоволені. Надалі ця тема більше не піднімалася.

Якщо ви Виконавець

Позначення якоїсь кількості заявок в день (наприклад, 15 по $10) ще не означає, що це буде хорошим результатом. Але при правильній оцінці ринку і ніші буде цілком допустимим. Якщо ж клієнт бажає 20 заявок по $2 з продажу яхт, незважаючи ні на які запропоновані вам гроші, відмовляйтеся. Витрачені даремно зусилля вам ніхто не відновить. Тут найкраще пояснити, що це неможливо.

Якщо ви Замовник

В цьому випадку необхідно адекватно оцінювати можливості своєї фірми і ваші побажання. Кожна ринкова ніша містить безліч нюансів і обмежень, які обов'язково позначаться на результаті, незважаючи на прагнення маркетолога. У реальному житті чарівників не існує. Адже незабутній «чарівник» Гудіні був тільки ілюзіоністом.

Що в підсумку?

Мета є першим кроком для досягнення успіху. Дуже часто на меті не тільки озвучують, але і записують в різні документи. Іноді мета може виявитися помилковою і привести до поразки, але набагато частіше веде до успіху.

Поділитися статтею: