Hubble Bubble - новорiчнi подарунки
Створення лендiнгу для продажу новорічних іграшок з онлайн-оплатою, інтерактивними анімаціями, редагуванням фото і підключенням API пошти для відправки посилок. Підключення та управління замовленнями через бота в Telegram. Своя адмін. панель сайту.
Задача
Створення інформаційної сторінки про товар, опис переваг і відгуків. Основна мета - ознайомити з продуктом, заявляючи потенційного Покупця і створити максимально простий інтерфейс кошика для здійснення покупки. Сайт необхідний на трьох мовах. Прорекламувати сайт через соціальну мережу Instagram для залучення потенційних покупців.
Проблематика
Проект необхідно реалізувати в стислі терміни через сезонність бізнесу. Більшість Покупців користуються мобільними телефонами, тому оформлення замовлення повинно бути однозначним, простим і швидко працювати.
Для покупки на сайті необхідно враховувати доставку і оплату різними способами. При оформленні замовлення Покупець повинен мати можливiсть самостійно завантажити фото і обробити його.
Нашi рiшення
При розробці прототипу сторінки було прийнято рішення створити адаптивну лендінговую сторінку. Для залучення уваги Користувача використовуються відео на задньому фоні, анімації та яскраві кольори.
Так як цільовою аудиторією є молоді люди 16-30 років, на сайті були додані Emoji смайлики замість індивідуального набору іконок, що підвищує інтерес до сайту і виділяє його серед конкурентiв.
Замовник отримав красиво оформлений сайт з усіма інформаційними секціями, роботою з відмовами і зворотним зв'язком. Щоб моментально реагувати на замовлення і не втрачати клієнтів - був розроблений чат-бот в телеграм, який не тільки відстежує Замовлення, але і дозволяє керувати сайтом. Також Бот відстежує незавршенние Замовлення і допомагає тримати зв'язок з Покупцем.
Дизайн
В основу дизайну увійшли закруглені форми, які сприймаються доброзичливо і спокійно. Сам сайт наповнений яскравими фарбами, гарними картинками і анімації, що підвищує час перебування Користувача на сайті.
Колірна схема підібрана за правилом 60-30-10 з кольором акценту - світло-оранжевий. Це дозволяє однозначно визначати ключові кнопки на сайті і створює відчуття затишку у Покупця.
Шрифт на сайті не використовує зарубок, через що текст виглядає ненав'язливо і легко читається. Мобільна адаптація повністю переробляє дизайн оформлення Замовлення, роблячи його інтуїтивно зрозумілим на мобільних пристроях, що підвищує ймовірність продажу в середньому на 60% за версією звітів Google.
Кольори
Шрифт
Roboto, sans serif В Бахчисараї фельд'єґер зумів одягнути ящірці жовтий капюшон.Iнтегрованi сервiси
До сайту підключені допоміжні сервіси для: онлайн оплати, пошуку і вибору поштових відділень, ведення обліку і статистики товару, статистики сайту, управління товарами і клієнтською базою, а також оповіщення в месенджер.
Кожен із сервісів підключений і працює незалежно. Сайт дозволяє підключити більшу кількість інструментів при необхідності без уповільнення роботи сайту.
В результаті робіт Замовник отримав один з кращих сайтів з оплатою, який має повний набір показників для збільшення продажів. Замовник моментально зв'язується з клієнтами, і тими, хто зупинився за крок від покупки, отримуючи додатково від 40% можливого прибутку.
На сайт інтегровані Google Analytics, Facebook Pixel, Search Console, а також додана додаткова розмітка для красивого відображення посилань в месенджерах і соц. мережах.
Вбудована оплата
При оформленні Замовлення доступні два вида оплати? онлайн і післяплатою. Онлайн оплата доступна картами Visa / Mastercard, Приват24, оплата в касі або терміналі, а також Google Pay і Apple Pay.
Замовлення автоматично завершується після оплати, а Користувач оповіщається на сайті і Email повідомленням, які були оформлені спеціально для Замовника.
Наявність онлайн оплати підвищує прибуток в середньому на 40%, що на руку Замовнику, зменшуючи терміни окупності бізнесу.
Соцiальнi мережi
Для підвищення кiлькостi замовлень, відвідувань сайту і впізнаваності про товар, була запущена реклама в Instagram. Для цього був створений профіль бізнесу і намальовано яскраве і ефеектное оформлення профілю.
Для підігріву інтересу користувачів були розробленi знижкові промокоди, які розігрувалися в Instagram за дії передплатників і рекламу.
Були підписані реклама у блогерів, відзнятий відео і фото контент для наповнення профілю та публікації сторіз. Ціна за клік була оптимізована до $0,04 за дію Користувача.
Адаптацiя i оптимiзацiя
Всі файли, картинки і коди сайту були оптимізовані для максимально швидкого завантаження сторінки. В середньому, при поганому 3G Iнтренетi, сторінка завантажувалася за 2.9 секунд, що є в 4 рази швидше найближчих конкурентів.
Перевага у швидкості дозволило Замовнику виделітсья на ринку і не втратити потенційного покупця на моменті знайомства з продуктом. В середньому, 72% людей підтвердили, що роздратовані, коли сайт завантажується більше 3-4 секунд і швидше за все не стануть чекати завантаження.
Результати
В результаті Замовник отримав швидко працює, яскравий і барвистий сайт, який завантажується з усіх пристроїв. Сайт розповідає про продукт і призводить відповіді на часто-задаються, раз в кілька блоків присутній кнопка Покупки (CTA або заклик до дії).
Оформлення замовлення на сайті зручно як з мобільних пристроїв, так і з комп'ютера, і містить мінімальну кількість кроків і вноситься інформації. Таким чином, Клієнт витрачає мінімум часу і зусиль на оформлення Замовлення, яке може зробити навіть дитина.
Завдяки відстеженню Замовлень і роботі по відправці - Замовник завжди в курсі роботи виробництва, стану замовлень і на тісному зв'язку з Клієнтами. Завдяки зібраннiй статистицi та її аналізу - потенційна вигода збільшується.
Управління сайту за допомогою чат-бота, промокодом і рекламна компанія в Instagram принесли більше потенційних покупців і прибутку, а технічна та інформаційна підтримка Vindict дозволила використовувати сайт найефективніше.